Znajdź wiadomości na wybrany temat:
Słowa kluczowe:






Michał Drelich: Polskie kluby nie doceniają roli marketingu

Źródło:Interia.pl - piłka nożna
- Polskie kluby nie doceniają roli marketingu we współczesnym sporcie. Tylko Legia i Lech prowadzą dość rozbudowane działania, ale jeśli spojrzeć na resztę, trudno dostrzec jakiś głębszy pomysł - mówi w rozmowie z Interią Michał Drelich, dyrektor zarządzający agencji marketingu sportowego Sport Evolution.

Tagi: polskie kluby michał roli

Kategoria: Piłka nożna , 2015-07-01 13:35:00



Najnowsze z tej kategorii Wszystkie wiadomości
21.09Pogoďż˝ - Legia Warszawa 1:0
14.09Cracovia - Pogoďż˝ 2:1
Piłka nożna»
28.09Wielka batalia w hicie PlusLigi! 15:12 w piątym secie
28.09To była 32. minuta. Grabara w bramce, rzut karny dla rywali
28.09O której dziś gra Barcelona? Gdzie oglądać mecz Lewandowskiego? [TRANSMISJA, WYNIK NA ŻYWO]
28.09Oto nowy klub Grzegorza Krychowiaka! Właśnie ogłosili transfer
28.09Najlepszy tenisista świata odpowiada Świątek. "Nie musisz grać, jak nie chcesz"
28.09Niewiadoma w akcji! Oto miejsce Polki na mistrzostwach świata
28.09Pięć goli w meczu Udinese - Inter. Runjaić kontra Zieliński
28.09Paweł Wąsek pierwszy w klasyfikacji LGP! Dramat dotychczasowego lidera
Więcej»


© Copyrights 2007 by Sport.now.pl