Znajdź wiadomości na wybrany temat:
Słowa kluczowe:






Marketing sportowy - trudna sztuka łączenia sportu, reklamy i biznesu. Sport.pl wspiera Partnerskie Kluby Biznesu

Źródło:Gazeta.pl
- O marketingu sportowym, który w Polsce niemal nie istnieje, trzeba myśleć w szerszej kategorii. Sponsorzy szybko nauczyli mnie, że sam sport i reklama to za mało - twierdzi Radosław Rogiewicz, twórca Partnerskich Klubów Biznesu. Platformę łączącą kluby z firmami wspiera Sport.pl

Tagi: marketing sztuka reklamy kluby

Kategoria: Aktualności , 2018-11-23 14:52:00



Najnowsze z tej kategorii Wszystkie wiadomości
01.07Nowa potęga w Europie. Klub miliarderów awansował i się zbroi. Potężne transfery
01.07Iga Świątek totalnie zaskoczyła. Na tę odpowiedź czekała cała Polska!
01.07Nowe informacje ws. Arkadiusza Milika! To może być hit
01.07Tak ma wyglądać kadra siatkarzy na igrzyska! Trudna decyzja Grbicia
01.07Tragedia przed Rajdem Polski. Nie żyje kierowca
01.07Dyrektor Polsatu Sport zaskoczony słowami Chylewskiej. "Było mi przykro"
01.07Pędził 198 km/h przez polską wieś. Szalone nagranie. "Jakby nie miał rodziny"
01.07Wielki transfer zespołu Sochana. Kapitalne wieści dla Polaka
Aktualności»
01.07Nowa potęga w Europie. Klub miliarderów awansował i się zbroi. Potężne transfery
01.07Iga Świątek totalnie zaskoczyła. Na tę odpowiedź czekała cała Polska!
01.07Nowe informacje ws. Arkadiusza Milika! To może być hit
01.07Dwuosobowa kadra Korei na sezon 2024/25. Powrót 42-letniego Choia
01.07Tak ma wyglądać kadra siatkarzy na igrzyska! Trudna decyzja Grbicia
01.07Tragedia przed Rajdem Polski. Nie żyje kierowca
01.07Dyrektor Polsatu Sport zaskoczony słowami Chylewskiej. "Było mi przykro"
01.07Pędził 198 km/h przez polską wieś. Szalone nagranie. "Jakby nie miał rodziny"
Więcej»


© Copyrights 2007 by Sport.now.pl